Harrastajan polku

Forssan Voimistelijat tarjoavat harrastuksen kaiken ikäisille. Mukaan polkuun voi tulla milloin vain. Polku alkaa perheliikunnasta voimistelukoulujen kautta joukkuevoimistelu joukkueisiin harrastajan tavoitteiden mukaisesti. Harrastajan on myös mahdollista valita kerran viikossa harjoitteleva ryhmä oman mielenkiinnon ja innostuksen mukaan monipuolisista vaihtoehdoistamme.

Seuramme tarjoaa joukkuevoimistelusta kiinnostuille lapsille esivalmennusryhmiä, johon kaikilla on mahdollisuus tulla mukaan. Esivalmennus ikäkaudet Nuput ja Minit starttaa vuorotellen kahden vuoden välein.

Seuraava uusi esivalmennus ikäkausi alkaa elokuussa 2024. Nuput -ryhmä on tarkoitettu vuosina 2018-2019 syntyneille lapsille. Ryhmästä järjestetään elokuussa huoltaja info sekä kokeilukerrat. Seuraa ilmoitteluamme!

Syksyllä 2024 Nuput -ikäkausi on tarkoitettu 5-6 vuotiaille 2018-2019 syntyneille voimistelijoille ja Minit -ikäkausi on tarkoitettu 7-8 vuotiaille 2016-2017 syntyneille voimistelijoille.