FNV

Forssan Voimistelijat ry on perustettu vuonna 1952. Seurassamme on noin 350 jäsentä. FNV on Suomen Voimisteluliitto ry:n jäsen.

Forssan Voimistelijat on perinteikäs voimisteluseura, jossa pääsevät liikkumaan kaikki vauvasta vaariin. Lasten ryhmissä liikutaan leikkien ja monipuolisia liikkumistaitoja korostaen, kun taas nuorten ja aikuisten ryhmissä tarjoutuu tilaisuus kunnon kohentamiseen viikoittaisen jumppatuokion avulla. Joukkuevoimistelun valmennusryhmissä on mahdollisuus edetä voimistelukoulusta aina kilpa-tason voimistelijaksi asti sitoutumalla voimisteluharrastukseen useiden vuosien ajaksi.

Harrastustuntejamme pidetään Forssan Talsoilan koululla, Ammatti-instituutilla, Työväentalolla, Jokioisten Leipä -areenalla ja Vesihelmessä.

Forssan Voimistelijoiden perinteisissä joulu- ja kevätnäytöksissä Urheilutalo Feeniksissä esitetään läpileikkaus seuran monipuolisesta toiminnasta.